AppyBuilder & Kodular

@Hossein
I tested the same .aia in kodular and works perfect in android 9

@Jose_Navarro offline version is now exact replica of online version. If something was-not working on online, you’ll see same behaviour in online. Regarding map, questions? Please follow in related thread here: Api 28 - map problem in Android 9

The map problems was solved, you can see at

Thanks for great support @Hossein

I like the online version very much, it’s very fast and works well. I would like to see it keep going and expanding also.

Best of luck on all,
Mike

You mean offline :sunglasses:

/Boban

Opp Yes Offline :blush:

Tengo entendido que con Xiaomi la apps suelen fallar constantemente!

Ahora mismo tengo un Redmi Note 7 y mi app va de maravilla, deberías de probar con otras marcas con Android 9.

hola @BukanoR
bien con los cambios realizados todo trabaja muy bien (maps y otros componentes) en el xiaomi pocophe f1 y yo tengo tambien otro xiaomi Redmi 7 que tambien esta trabajando muy bien,

esperemos que con los cambios o migracion a kodular todo esto quede bien terminado, segun el appybuilder offline, que para mi va de maravilla, lo mejor, ha compilado un apk de 23 pantallas y mas de 25000 block muy rapido, en principio todo trabajando, vamos a ver si sigue comportandose asi.

si por hay en la comunidad tambien lei que los xiaomi dan problemas, yo nunca los tuve, solo con los mapas, si ves el post, tambien hay un chico que con un samsung en android 9 tuvo este problema tambien, el problema esta con android 9 API 28 y los mapas,

pero segun dice un amigo muy entendido en moviles, parece ser la mejor calidad precio, tambien con lo que paso de Huawei (problemas EEUU) pues es dificil el tener uno de estos modelos. hay otras marcas tambien, pero distintos precios tambien …

por ahora todo okay.

I also have a Xiaomi, Mi A1, android 9 and even with the latest update in offline server maps didn’t work. I used the solution proposed by @Boban_Stojmenovic and it works . All I had to do is to decompile my apk, made the proposed changes, compile it again and problem solved

I have tried it and the blocks are just the same . I’m just not sure if all block really are. . But I know you can adopt to it

Curious :grin:
Appybuilder Offline will cease to exist when merging appybuilder with Kodular happens next year?

The developers will show a roadmap around 15 september with plans. Be patient.

Alright I’ll wait for the dates. Thanks!